VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) společnosti Esthesia – klinika rodinného zdraví a krásy s.r.o., se sídlem Opletalova 1013/59, Praha 1, 110 00, kontaktní e-mail: eshop@esthesia.cz, telefon: +420 284 680 530 (dále jen „My“ nebo „Prodávající“), stanovují dle ustanovení § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti Vás jako kupujících a nás jako prodávajících, které vznikají na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavírané prostřednictvím našeho E-shopu na adrese https://eshop.esthesia.cz.
Všechny informace týkající se zpracování osobních údajů naleznete v dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů,“ který je dostupný zde: https://eshop.esthesia.cz/informace-o-ochrane-osobnich-udaju/. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí každé Smlouvy. Smlouvu a Podmínky vyhotovujeme v českém jazyce. Vyhrazujeme si právo Podmínky jednostranně aktualizovat či upravit, což však neovlivní již existující práva a povinnosti z dřívějších verzí Podmínek.
Naše komunikace s Vámi probíhá primárně distančně. Proto je i Smlouva uzavírána výhradně prostřednictvím vzdálené komunikace, čímž umožňujeme uzavření Smlouvy bez nutnosti fyzické přítomnosti obou stran, a to skrze webové rozhraní našeho E-shopu.
V případě, že některé ustanovení Podmínek bude v rozporu s podmínkami dohodnutými v průběhu Vašeho nákupu na našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda přednost.
1. DEFINICE
1.1. Cena je částka, kterou platíte za Zboží.
1.2. Cena za dopravu zahrnuje poplatek za doručení a balení Zboží.
1.3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu.
1.4. DPH je daň z přidané hodnoty stanovená platnými právními předpisy.
1.5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu s předpisy o DPH, který reflektuje Celkovou cenu.
1.6. Objednávka představuje Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy na nákup Zboží.
1.7. Uživatelský účet je účet vytvořený na základě Vámi poskytnutých údajů, umožňující uchovávání informací o objednávkách a historii Smluv.
1.8. Vy jste kupující, tedy osoba nakupující prostřednictvím našeho E-shopu.
1.9. Zboží označuje produkty dostupné k nákupu na našem E-shopu https://eshop.esthesia.cz.
2. OBECNÁ USTANOVENÍ A INFORMACE
2.1. Nákup Zboží je možný výhradně prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.
2.2. Při vytváření Objednávky je Vaší povinností uvádět veškeré informace správně a pravdivě. Údaje, které při objednání poskytnete, budou považovány za přesné.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Smlouvu je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2. Smlouva je uzavírána prostřednictvím E-shopu na dálku, přičemž náklady na komunikační prostředky na dálku hradíte Vy. Tyto náklady jsou běžné, odpovídají cenám za přístup k internetu nebo telefonním službám, a nejsou ze strany Prodávajícího navyšovány. Při odeslání Objednávky vyjadřujete souhlas s využitím komunikace na dálku.
3.3. Pro uzavření Smlouvy je nezbytné, abyste vytvořili návrh Objednávky na našem E-shopu, který zahrnuje: a) Informace o Zboží, které hodláte zakoupit, označením tlačítkem „Do košíku“. b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu úhrady a preferovaném způsobu doručení, které se automaticky zobrazí na základě výběru Zboží a způsobu doručení. c) Vaše kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail) nezbytné pro doručení Zboží.
3.4. Údaje v rámci návrhu Objednávky můžete až do jejího odeslání měnit. Po kontrole údajů a kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“ Objednávku vytvoříte. Před odesláním potvrzujete souhlas s těmito Podmínkami.
3.5. Po obdržení Objednávky Vám co nejdříve zašleme potvrzení na e-mail, který jste uvedli. Potvrzení obsahuje rekapitulaci Objednávky a aktuální znění Podmínek, a tímto potvrzením je Smlouva uzavřena.
3.6. V případě nedostupnosti Zboží nebo omezení počtu kusů může dojít k úpravě Objednávky. V takovém případě Vám zašleme novou nabídku, kterou můžete potvrdit, a tím uzavřít Smlouvu v pozměněné podobě.
3.7. Pokud v rámci E-shopu nebo v Objednávce dojde k chybnému zobrazení Ceny, nejsme povinni Vám za tuto chybnou cenu Zboží dodat. V takové situaci Vám nabídneme novou smlouvu s upravenou cenou. Pokud ji do tří dnů neodsouhlasíte, máme právo od původní Smlouvy odstoupit.
3.8. V případě uzavření Smlouvy máte povinnost uhradit Celkovou cenu.
3.9. Pokud máte Uživatelský účet, můžete jej využít k objednávce Zboží, avšak před odesláním Objednávky je nutné zkontrolovat správnost předvyplněných údajů.
3.10. Na některé zboží můžete získat slevu zadáním odpovídajících údajů v příslušném poli při vytváření Objednávky.
4. UŽIVATELSKÝ ÚČET
4.1. Po registraci na E-shopu můžete přistupovat ke svému Uživatelskému účtu.
4.2. Během registrace jste povinni uvést všechny údaje správně a pravdivě a aktualizovat je v případě jakýchkoliv změn.
4.3. Přístup k Uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem, které jste povinni uchovávat v tajnosti a nesdělovat třetím stranám. Za případné zneužití těchto údajů neneseme odpovědnost.
4.4. Uživatelský účet je nepřenosný a není možné jej poskytnout k užívání jiné osobě.
4.5. Uživatelský účet můžeme zrušit, zejména pokud je více než 10 let neaktivní nebo pokud dojde k porušení Vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy.
4.6. Přístup k Uživatelskému účtu nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména z důvodu údržby hardware či software.
5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
5.1. Cenu najdete v E-shopu, v návrhu Objednávky a rovněž ve Smlouvě. Pokud by došlo k rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v E-shopu a v návrhu Objednávky, platí Cena v návrhu Objednávky, která bude stejná jako Cena ve Smlouvě. V návrhu Objednávky se zobrazuje také Cena za dopravu a podmínky případné dopravy zdarma.
5.2. Celková cena zahrnuje DPH i veškeré zákonné poplatky.
5.3. Celkovou cenu požadujeme zaplatit po uzavření Smlouvy, před předáním Zboží. Platbu můžete provést následujícími způsoby:
- Bankovním převodem: Informace k platbě obdržíte v potvrzení Objednávky; splatnost je 3 dny.
- Online kartou: Platba probíhá přes Com-gate platební bránu a řídí se podmínkami této společnosti. Platba je splatná okamžitě.
- Dobírkou: Platbu provedete při převzetí Zboží od dopravce ne platbou na zvoleném odběrném místě
5.4. Faktura bude vystavena elektronicky po zaplacení Celkové ceny a zaslána na Váš e-mail. Zůstane rovněž dostupná ve Vašem Uživatelském účtu v případě, že jste si ho vytvořili.
5.5. Vlastnické právo k zakoupenému Zboží přechází na Vás po zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží. U platby bankovním převodem je Celková cena uhrazena po připsání na Náš účet; u ostatních způsobů platby po jejím provedení.
6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
6.1. Zboží si můžete nechat doručit následujícími způsoby:
- Osobní odběr na výdejních místech Zásilkovny,
- Doručení dopravními společnostmi PPL či Zásilkovna,
- Osobní odběr přímo v klinice Esthesia.
6.2. Zboží doručujeme výhradně v rámci České republiky, možnosti dopravy naleznete na: https://eshop.esthesia.cz/dodaci-a-platebni-podminky/
6.3. Doba doručení závisí na dostupnosti Zboží a vybraném způsobu dopravy a platby. Odhadovanou dobu doručení obdržíte v potvrzení Objednávky; může se lišit od skutečné dodací lhůty. U osobního odběru Vás budeme informovat e-mailem, kdy je Zboží připraveno k vyzvednutí.
6.4. Při převzetí Zboží od dopravce zkontrolujte, zda není obal poškozen. V případě poškození obalu informujte okamžitě dopravce a Nás. Pokud je obal poškozen způsobem, který naznačuje neoprávněnou manipulaci, nejste povinni zásilku převzít.
6.5. Nepřevzetí Zboží, kromě případů dle čl. 6.4 Podmínek, nezbavuje Naší povinnosti Zboží doručit a neznamená automaticky odstoupení od Smlouvy. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od Smlouvy pro Vaše podstatné porušení, a odstoupení je účinné v den, kdy jej obdržíte. To neovlivňuje nárok na úhradu dopravních nákladů či případnou náhradu škody.
6.6. Pokud Zboží musí být doručeno opakovaně nebo jiným způsobem z důvodů na Vaší straně, hradíte náklady spojené s opakovaným doručením. Platební údaje Vám budou zaslány na e-mail uvedený ve Smlouvě a jsou splatné do 14 dnů.
6.7. Nebezpečí škody na Zboží přechází na Vás v okamžiku převzetí. Pokud Zboží nepřevezmete (kromě případů dle čl. 6.4 Podmínek), přechází na Vás nebezpečí škody v okamžiku, kdy jste měli možnost Zboží převzít, ale neučinili jste tak.
6.8. Pokud Zboží nebylo uvedeno v E-shopu jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti, budeme Vás informovat v případě:
- Mimořádného výpadku ve výrobě Zboží, kdy Vám sdělíme novou dostupnost nebo oznámíme nemožnost doručení,
- Prodlení s dodáním od Našeho dodavatele, přičemž obdržíte novou odhadovanou dobu dodání.
6.9. Pokud nedokážeme Zboží dodat do 30 dnů od předpokládané doby doručení uvedené v potvrzení Objednávky, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že: a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme u popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze s ohledem na povahu Zboží očekávat; b) je vhodné pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé; c) odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku; d) je v odpovídajícím množství a hmotnosti; e) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy; f) není zatíženo právy třetích stran.
7.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně, s výjimkou případů dle čl. 7.4, bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že si nezvolíte řešení vady, máte práva uvedená v čl. 7.5 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením Smlouvy.
7.4. Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, máte následující práva: a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; b) na odstranění vady opravou Zboží; c) na přiměřenou slevu z Ceny; d) na odstoupení od Smlouvy. V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a My vadu takto neodstraníme v přiměřené lhůtě, kterou jsme uvedli, nebo Vám sdělíme, že tímto způsobem vadu neodstraníme vůbec, máte práva dle bodů c) a d), i když jste je v rámci reklamace původně nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou Zboží a My zjistíme, že je vada neopravitelná, oznámíme Vám to a můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.
7.5. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, máte následující práva: a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; b) na odstranění vady opravou Zboží; c) na přiměřenou slevu z Ceny. Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete Zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě Zboží nebo při větším počtu vad Zboží.
7.6. V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. To ale neplatí v následujících případech: a) došlo-li ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady; b) bylo-li Zboží použito ještě před objevením vady; c) nebyla-li nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním anebo Vaším opomenutím; d) došlo-li z Vaší strany před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění Zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je Vaší povinností tu část Zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající Vašemu prospěchu z užití části Zboží.
7.7. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.
7.8. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
7.9. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
7.10. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
7.11. Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě: a) Zboží, které je prodávané za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána; b) opotřebení Zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním; c) použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo, když jste jej převzali; d) kdy to vyplývá z povahy Zboží.
8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
8.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
8.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení Zboží. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit využitím online formuláře poskytovaného z Naší strany, formou přílohy k Vaší objednávce.
8.3. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy: a) Zboží, jehož Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na Naší vůli a může k nim dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy; b) dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejich Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na Naší vůli; c) Zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu; d) Zboží, které podléhá rychlé zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným; e) Zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
8.4. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
8.5. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený při odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Nám Zboží vrátíte či než prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
8.6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením Zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením Zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
8.7. Odpovídáte Nám za škodu v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co Nám Zboží bude vráceno. Splatnost vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
8.8. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.9. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete Zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoliv i bez udání důvodu.
9. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
9.1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
9.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím emailu eshop@esthesia.cz a informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
9.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
9.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat Zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
10.2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
10.3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
10.4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
10.5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
10.6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
10.7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 14.11.2024